בן & ג'ריס ישראל משיקים מועדון חברים: 'מוועדון הגלידה'

 


בוקר טוב,









בן & ג'ריס ישראל משיקים מועדון חברים:

'מוועדון הגלידה'

 

'מוועדון הגלידה' מציע לחברי המועדון עדכונים לפני כולם, אירועים ופעילות בלעדיות הכוללים גם אירועי טעימות וסיורים במפעל

 

לרגל ההשקה יעלה קמפיין בהשקעה הנאמדת בכ-450 אלף ₪, תחת המסר:

"הגיע הזמן להפוך את החברות שלנו לרשמית"

 

בן & ג'ריס ישראל משיקים בימים אלה מועדון חברים תחת השם: 'מווועדון הגלידה'. חברי מועדון הגלידה של בן & ג'ריס  יהנו מפעילויות ואירועים בלעדיים דוגמת מפגשי טעימות, סיורים במפעל, אירועים בגלידריות בן & ג'ריס, עדכונים לפני כולם על חזרה של טעמים אהובים, מתכוני גלידה מקוריים, אפשרות להשתתף בפעילויות וחידונים מהנים נושאי פרסים והפתעות מתוקות נוספות.

 

כמו כן במסגרת המועדון, הצרכנים יוזמנו לקחת חלק להשפיע ולהצביע על חזרתם של טעמים אהובים מהעבר. המידע והעדכונים יועברו ישירות לחברי המועדון באמצעות ניוזטלר שיישלח במייל.

 

לרגל השקת המועדון  יעלה קמפיין בהשקעה הנאמדת בכ-450 אלף ₪, תחת המסר: "הגיע הזמן להפוך את החברות שלנו לרשמית". הקמפיין ילווה במיתוג ייחודי ויתוקשר במגוון ערוצים פיזיים ודיגיטליים בפריסה ארצית. בין היתר הפרסום יופיע על גבי מקררי המותג הפרוסים במגוון רשתות השיווק, בחנויות, על גבי סדרת מוצרים כגון פיינטים ומארזים, בגלידריות בן & ג'ריס ובמגוון ערוצי הסושיאל.

 

לדברי אבי זינגר, מנכ"ל והבעלים של בן & ג'ריס ישראל: "כבר שנים שאנו בבן & ג'ריס ישראל נוהגים לשמור על קשר ישיר ורציף עם הצרכנים שלנו, לשמוע, לשתף אותם וליהענות לבקשותיהם והגיע העת לקחת את הקשר שלב אחד קדימה. מדובר במותג המייצר עניין רב עם הצרכנים שלו, שאוהבים להיות שותפים לקבלת החלטות כמו השקה או החזרת טעם חדש, להיות 'הטועמים הראשונים' ובאופן כללי לקבל מידע וסקופים מאחורי הקלעים לפני כולם. לדבריו: "מפה נולד הרעיון להפוך את קהילת בן & ג'ריס למועדון חברים שמהווה קפיצת מדרגה ביחסים עם הצרכנים ונקודת מפגש נוספת וקרובה יותר המאפשרת חוויה חדשה הכוללת מגוון תכנים ופעילויות בלעדיות."

 

הצצה ראשונה לחלק מהקמפיין:

https://www.youtube.com/shorts/MQuN4pP-Qtg

 

ההצטרפות למועדון ללא עלות, מתבצעת באמצעות הרישום באתר החברה, שם הגולשים מתבקשים למלא שם ומייל:  https://www.benjerry.co.il/ice-cream-club/

 

למידע נוסף באתר בן & ג'ריס ישראל: www.benjerry.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדש בישראל: המותג המקצועי לטיפוח ועיצוב השיער L'Oréal Professionnel משיק את הדור החדש של מחליק לעיצוב השיער: SteamPod 4 מחליק חדשני בטכנולוגיית אדי מים מתקדמת המונע נזקים לשיער שומר על הברק והרכות הטבעית של השיער, תוצאה חלקה פי 3 במהירות גבוהה יותר הטכנולוגיה החדשה מאפשרת התאמת טמפרטורה אישית לכל סוג שיער ואחיזה נוחה.

Dyson מציגה את מייבש השיער החדש Dyson Supersonic r™

מנקים הרגלים ישנים: מחקר חדש של דייסון חושף שכולם רוצים בית נקי, אבל בפועל, עלולים ללכלך את הרצפה עוד יותר..