לנשים בלבד: סדנת 'הנדיוומן' - לתחזוקת הבית יערך לנשים בלבד בקניון עופר הקריון

 


בוקר טוב,











 

לנשים בלבד:

 

סדנת 'הנדיוומן'  - לתחזוקת הבית

יערך לנשים בלבד בקניון עופר הקריון

 

נשים רבות רוצות ללמוד כיצד לבצע עבודות תחזוקה בבית באופן עצמאי, אם מתוך כוונה לחסוך כסף, או  במטרה להיות עצמאיות ולבטא יצירתיות.  סדנת הנדיוומן – לתיחזוק הבית יערך לראשונה בעופר הקריון, ביום שישי ה 27.09.24 בין השעות 09:30-12:30  - לנשים בלבד.

 

הסדנא חווייתית, היא תמשך 3 שעות  ותעניק למשתתפות את הכלים הנכונים, להבין ולהתנסות בכל עבודות הבית הקטנות, להעצים עצמן ולצאת מאזור הנוחות. הסדנא  מספק הצצה לגישה המעודדת נשים לחקור את תחום שיפוץ ותחזוקת הבית, שימוש בכלי עבודה (כגון מקדחה, מברגה, פטיש, פלאייר ועוד…) התנהלות במצבי חירום ומול אנשי מקצוע, כחלק מרעיון כללי של עצמאות ורכישת כישורי חיים.

 

הנרשמות  לסדנא ילמדו כיצד לעבוד עם מקדחות, מברגים וכלי עבודה, תליית מדפים וחפצים בבית,  לסתום חורים, החלפת רשת יתושים, הכנת סילקון לקרמיקה, פתיחת סתימה בכיור, החלפת  ברז או גומייה, ניקיון או החלפה של סיפון, תלייה של מדף ועוד מצבי חירום כמו הפסקות חשמל, פיצוצים בצנרות ועוד…   במטרה לא לשלם הון תופעות לאיש מקצוע.

 

הסדנא נעשית באמצעות מפגש עם החומר והתנסות מעשית  בנוסף,  כל אחת מהמשתתפות בסדנא תעצב  מדף  ותיישם את מה שלמדה בסדנא שתתלה אותו בביתה.

 

מחיר עלות הסדנא: 199 ₪ בלבד במקום 380 ₪

ההרשמה באמצעות האפליקציית my ofer   -  50 מקומות בלבד!

 

 

 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

תערוכה חדשה נפתחת בגלריית רמת אביב: "מעבר לקשת"