רשת טיב טעם עולה בקמפיין לפסח: הסניפים ושירות המשלוחים יהיו פתוחים לשירות הקהל במהלך השבת ובכל ימי חג הפסח

 


בוקר טוב,







רשת טיב טעם עולה בקמפיין לפסח:

הסניפים ושירות המשלוחים יהיו פתוחים לשירות הקהל במהלך השבת ובכל ימי חג הפסח

 

הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד בכ– 1.5 מיליון ₪

תחת הסלוגן: "אילו פשוט נתן לכולנו את החופש לבחור, דיינו"  

 

 

רשת טיב טעם תעלה היום בקמפיין לחג הפסח, בהשקעה הנאמדת בכ 1.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן: "אילו פשוט נתן לכולנו את החופש לבחור, דיינו".

 

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, וישים דגש על חופש הבחירה, הקולינריה, הטעמים, המוצרים הייחודיים והאיכותיים שיש רק בטיב טעם. בקמפיין ניתן לראות שולחן חג עשיר עם מנות חג מסורתיות מלוות בפיוט המסורתי "דיינו" מהגדת חג הפסח.

 

הקמפיין החדש של טיב טעם יכלול סרטונים שיעלו בערוצי הטלוויזיה קשת 12 וכאן 11. כמו כן, יעלו תשדירים ברדיו, בעיתונות, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

במקביל, תשיק טיב טעם קמפיין ממוקד לקהל דוברי השפה הרוסית, שיכלול בין היתר סרטון בערוץ 9 ופרסום באתרים וברשתות החברתיות, הנ"ל מקודם באמצעות משרד הפרסום נובי. הקמפיין יעלה לאוויר החל מהיום ועד ה 29.4.

 

אביבית לוי-נעים מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם: "פסח בטיב טעם זה לא עוד פסח כמו בכל סופר, החג בטיב טעם הוא יותר דמוקרטי וגם יותר קולינרי, עם מגוון רחב של מוצרים ייחודיים מהארץ ומהעולם, המשדרגים את המנות הקלאסיות. ברשת יש גם מוצרים לא כשרים, הסניפים ושירות המשלוחים יהיו פתוחים ברציפות במהלך החג". עוד הוסיפה: "אנשי הפרסום המוכשרים מבאומן לקחו את אחד הפיוטים הבולטים בהגדה - "דיינו" והתאימו אותו לערכי טיב טעם - החופש לבחור, כי כשנותנים לנו את החופש לבחור, אנו אומרים "דיינו", אבל אם מישהו מנסה לקחת אותו מאיתנו, אז הגיע הזמן לומר... די, נו!"

 

במסגרת הקמפיין הרשת תציע מגוון רחב של מבצעים והטבות משתלמות לחג, בכל ימות השבוע, כולל בסופ"ש ובחגים, בסניפים ובאתר האונליין טיב טעם בקליק.

 

לאחרונה השיקה טיב טעם מועדון לקוחות חדש, תחת השם:  TivClub , המבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגטלים בשם TivCoins - כל קניה בחנות טיב טעם או באתר תזכה את הלקוח בצבירת מטבעות בשווי של 3% מערך הקנייה, למימוש בקניה הבאה בסניפי הרשת, באונליין ובמסעדות ברחבי הארץ.

 

 

 

מצ"ב הצצה לקמפיין:  https://youtu.be/45lX1zEf1mU

https://youtu.be/41ltHeqbRaQ

 

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי