הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי

 


צהרים טובים לכל חובבות וחובבי האמנות באשר הן/ם,











השבוע ביקרתי במשכנה החדש של הגלריה החדשה לאמנות הישראלית FUN ART GALLERY  , אשר שכנה קודם במקום אחר ביפו, הרבה יותר קטן וגם שם יצא לי לבקר מס' פעמים ואף זכיתי להשתתף בסדנה קצרה וחביבה.

איגוד האמנים "יונייטי ארט" הינו איגוד ובית לאמנים  שונים ומגוונים, מציירים, צלמים, פסלים , אמני ויוצרי בובות, והיריעה קצרה מלהכיל את כל סוגי האמנות אשר מציגים בגלריה. העין שלי לא שבעה והלב ממש נרגש מכל המעמד הזה. של יצירה, אהבה תחת מטריה אחת וכנפיים של מריה פרייגר המדהימה אשר הקימה מאפס את האיגוד. אני כל כך מעריכה את זה.

במקום שיש אמנות, תרבות, יש חיים, יש הומניות יצירה ושמחה.


המקום כעת גדול יותר בחצרות יפו, הרבה יותר גדול. נעים ומאיר עיניים ותוכלו לרכוש מן התצוגה ממחיר של 50 ש"ח לדוגמא, ועד רבבות אלפי שקלים. כלומר כל אחת יכולה למצוא כאן את אשר אהבה נפשה.

הגלריה פתוחה לקהל הרחב, אני ממליצה, לכו לראות, תקבלו גם כוס קפה או כוס יין לחילופין, חיוך נעים ושירות מדהים.

אני עצמי נושמת אומנות ותרבות וזה תענוג אחד גדול. מלבד התצוגה/התערוכה ישנן במקום סדנאות יוצר ואומן, כמו הכנת נרות , ציור ועוד ועוד.




הגלריה החדשה לאמנות ישראלית

FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה :

 

'הרמוניה של היקום'

התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי

 

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית שניפתחה לאחרונה  בחצרות יפו, ע"י איגוד אמנים 'יונייטי ארט',  תציג החל מה 18.6 עד ה 20.7  תערוכה חדשה לקהל הרחב, תחת השם: "הרמוניה של היקום".

 

התערוכה עוסקת בהרמוניות של היקום, שהיא דרך נוספת לראות כיצד האומנות משנה את העולם, משפיעה על התפיסות, עוזרת ללחוש את תרחישי העולם בצורה עמוקה יותר ולמצוא הרמוניה. התערוכה עוסקת באנרגיות, מדיטציה, תחושות ואהבה.

 

בתערוכה מציגים אמנים ישראלים המשלבים עבודות צילום, ציור, זכוכית וקרמיקה.  כמו כן  בתערוכה החדשה יציגו אמני בובות ובעלי מלאכה נוספים אשר יספרו את סיפורם  דרך אבסטרקציה, שילוב של חומרים שונים, משחק של צבע וצורות חדשות של אמנות, שחיים בהרמוניה ומשרים אנרגיה חזקה של שמחה, אהבה ויצירתיות.


לצד התערוכה, תציעה הגלריה מגוון סדנאות באמצעות למבוגרים, כיתות אמן ומפגשי יצירה. בין הסדנאות ניתן למצוא: סדנת ציור אינטואטיבית, סדנת עיצוב נרות, סדנת בובות, סבונים, סדנת מיסטיקה ועוד.

 

רקע על הגלרייה החדשה:  FUN ART GALLERY

 

הגלריה החדשה :  FUN ART GALLERY משתערת על שטח של כ  250 מ"ר  והיא כוללת חלל אופן סייפס ענק במסגרתו יוצגו תערוכות מתחלפות מידי חודש לקהל הרחב.  התערוכות יעסקו באומנות מודרנית,  בתערוכות  ציורים, אמנות  פלסטית, תערוכות פיסול, תערוכות  דיגיטליות ועוד, רק של אמנים ישראלים.  

 

כמו כן הגלרייה כוללת מתחמים מיוחדים המיועדים לירידי אמנות, כיתות אמן, סדנאות, מפגשים יצירתיים, פסטיבלים  ועוד.  בהמשך, הגלריה תשמש  גם לאירועים/ כנסים  עד 100 איש.

 

מריה פרייגר  ממקימי הגלרייה ומנכ"ל איגוד האמנים Fun Art CommUNITY  מסרה: " לרגל חגיגות 10 שנים לאיגוד האמנים הישראליים, החלטנו להקים גלריית אמנות שתהווה פלטפורמה לקידום היוצרים והאמנים בארץ. אנו מאמינים כי הגלריה החדשה בלב יפו תהפוך למרכז אמנויות שמטרתו להנגיש תרבות לקהל הרחב ולחשוף אמנים יצירתיים."  לדבריה: "עבור האיגוד זהו ציון דרך משמעותי בהנגשת התרבות לקהל הישראלי".

 

 

 

 

איגוד האמנים FUN Art CommUnity נוסד לפני 10 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.

 

גלריית האמנות Fun Art Gallery ממוקמת בחצרות יפו - רח' שלמה  2 יפו.

שעות פעילות הגלריה: ימי ב-ה' בין השעות  12.00-20..

 ביום ו מ10.00 עד 18.00

 

תערוכת 'הרמוניה של היקום' פתוחה לקהל הרחב החל מה 18.6 עד ה 20.7

 

https://www.facebook.com/unityartproject

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המותג NINE WEST פותח סניף דגל בקניון עופר הקריון - בהשקעה של כ – 600 אלף ₪

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)