כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר תערוך סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה במהלך חודש מאי בעופר הקניון הגדול הכניסה להורים עם תינוקות - ללא תשלום שייהנו גם מהטבות מיוחדות

 


ערב שקט








כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר תערוך סדנאות

לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה במהלך חודש מאי

בעופר הקניון הגדול 

 

הכניסה להורים עם תינוקות  - ללא תשלום

שייהנו גם מהטבות מיוחדות   

 

כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר תערוך סדנאות במהלך חודש מאי, מספר סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה, בעופר הקניון הגדול בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר.

 

הסדנאות  ייערכו בכל יום חמישי,  במהלך חודש מאי,  החל מה 09.05.4  בשעה 10:00 בבוקר, (במפגש של שעה ורבע) והיא מיועדת להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. הסדנא כוללת בין הייתר הדרכה להקלה על כאבי בטן, חיזוק המערכת החיסונית, עידוד וחיזוק ההתפתחות המוטורית, שיפור איכות השינה ובטחון הקשר בין האם לתינוק.

 

תאריכים נוספים לסדנא : יום חמישי ה 16.05.24, 23.05.24 וב 30.05.24 בשעה 10:00 .

 

ליהיא גרינר מסרה: "הקניון הגדול בפ"ת הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת ולשתף פעולה עם הקניון.  בסדנאות שלי אני נותנת יחס אישי לכל אחת ואחד, הזדמנות להכיר בין משתתפי הסדנא ולקבל כלים לטיפול בלדים מגיל הלידה" .

 

לדברי נעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "מסתבר כי "קניון הבית" של ליהי גרינר הוא הקניון הגדול, היא מתגוררת בסמוך אליו, ולכן שפנתה אלינו לערוך את הסדנא מייד שמחנו לשתף פעולה ולהעניק להורים  מפ"ת והסביבה סדנא  חווייתית. הסדנא תהייה פתוחה לקהל הרחב – ללא תשלום על מנת שכול מי שמעוניין להגיע ירשם בלבד ויוכל להנות מסדנא המעניקה כלים להורים טריים".  

הכניסה לסדנא ללא עלות,  לנרשמים מראש באמצעות  אפילקצית MY OFER . הסדנא תערך בקומה העליונה ליד FOX HOME  במעלית P6  בקניון  והמשתתפים יהנו גם מהטבות באפליקציה.

כניסה חופשית – הרשמה מראש

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי