נפגשים בחיפה עם האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני) לשעבר מפקד חיל הים צ'ייני בהרצאה מרתקת בנושא יחסי הכוחות במזרח התיכון והקרנת הסרט "הכפיל" בכיכובו של ראיין גוסלינג

 


בוקר טוב,





נפגשים בחיפה  עם האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני)

לשעבר מפקד חיל הים

 

צ'ייני בהרצאה  מרתקת בנושא יחסי הכוחות במזרח התיכון

והקרנת הסרט "הכפיל" בכיכובו של ראיין גוסלינג

 

"בוקר אישי עם האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני)" ייערך ביום רביעי ה 1.5.24 בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר.

 

במסגרת המפגש יערוך אליעזר מרום, לשעבר מפקד חיל הים,   הרצאה מרתקת על יחסי הכוחות במזרח התיכון והוא משרטט  את תמונת המצב העדכנית בנושאי אסטרטגיה ובטחון ובדגש על המערכת מול איראן.

 

בהרצאה של צ'ייני ניתן  לשמוע ניתוח על המזרח התיכון, כולל סדר גיאופוליטי ובטחוני חדש. איך תפיסת הבטחון השתנתה בזירה לפני ה 7 באוקטובר בדגש על מדיניות הכלה של "שקט יענה בשקט", במה תרם המשבר החברתי ותרומתו להבנת המשבר כהזדמנות לפעולה מצד האויב. כמו כן ידבר על משבר החטופים,  כיצד נחתור לפתרון המצב, המעורבות של ארצות הברית ולמה שינתה את דעותיה. היום שאחרי המלחמה – לאן הולכים מכאן כיצד תראה הזירה בעזה ובצפון. 

 

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "הכפיל " סיפרו של כפיל פעלולן ותיק, שעוזב את העסק להתמקד בבריאותו הנפשית והפיזית , מוצא את עצמו חוזר אל עסקי השעשועים  כאשר הכוכב בינלאומי בסרט אולפנים ענק בבימויו של האקסית , גו'די מורנו, נעלם מסט הצילומים , כשמפיקת הסרט עושה הכל כדי לשמור את היעלמותו של הכוכב טום ריידר בסוד מהאולפן ומהתקשורת, קולט מחליף את הכוכב הנעדר בפעלולים נועזים ומסוכנים תוך ניסיון (בהצלחה מוגבלת) להקסים את דרכו חזרה אל ליבה של ג'ודי. אבל ככל שהמסתורין סביב העלמות הכוכב הנעדר גדל - קולט מוצא את עצמו נשאב למזימה מרושעת שעתידה לדחוף אותו לקצה תהום מסוכנת יותר מכל פעלו. הסרט בכיכובם של ראיין גוסלינג ואמילי בלאנט.

 

המפגש ייערך במתחם בית הקולנוע HOT CINEMA בקניון והוא כולל גם הרצאה +סרט + קפה ומאפה.

 

עלות כניסת יחיד לבוקר אישי: 45 ₪ בלבד

 בלוז: 09:30 : התכנסות

10:00-10:45 הרצאתו של אלעזר מרום

10:45 הקרנת הסרט "הכפיל "

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי