רשת המסעדות BBB עולה בקמפיין חדש המתייחס למצב האקטואלי בישראל תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו"

 


בוקר טוב,










רשת המסעדות BBB עולה בקמפיין חדש המתייחס   למצב האקטואלי בישראל תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו"

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ- 2 מליון ₪  

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB עולה השבוע בקמפיין עתיר השקעה, המתייחס למצב האקטואלי בישראל, תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו".

 

הקמפיין, יעלה בתקציב הנאמד בכ – 2 מיליון ₪ והוא פרי האסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר שמה דגש על חווית אירוח משפחתית וחברתית. הקמפיין החדש נוצר על ידי הפרסומאי ניר פרח, מ- Team Perach, והוא שם דגש על ערך האסקפיזם- המקום המוכר והנעים, אליו ניתן לברוח מההמולה שבחוץ, מהלחץ והדאגה, מימים עמוסים בעבודה, ובעיקר- מכל מה שעובר על כולנו כישראלים, מאז אוקטובר 2023.

 

סרט הפרסומת, שצולם במסעדת BBB מודיעין, מתאר סיטואציות יומיומיות שכיחות, שאולי פעם היינו מתארים אותן כ"צרות", אך היום הן כמובן מתגמדות לעומת המציאות עימה אנו מתמודדים בחודשים האחרונים. לדוגמא: קבוצת צעירים רעבים, שאחת מבנות החבורה מעכבת אותם בהזמנה לאור התלבטויותיה הרבות; מילואימניקים המתווכחים על חלוקת החשבון; נכד המשפריץ רוטב סמיך על חולצתו של הסב; משפחה ישראלית בה אחד הילדים צריך לגשת לשירותים, בדיוק כשמגיע האוכל, ילדה שלא רוצה לגעת בשניצל, כיוון שנגע בסלט; מגש עמוס כל טוב הנופל מידי המלצרית לאחר שנתקלה באחד הסועדים; ועוד ועוד.

 

הקמפיין יעלה בערוצי הברודקאסט קשת 12, רשת 13 וערוץ 14; בחסויות בערוצי הספורט; בפרסום רחב באתרי אינטרנט פופולאריים ובפלטפורמות הסושיאל, על רצפת המכירה במסעדות, ועוד.

 

שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק קבוצת BBB: "כמו שאר ענפי המשק, גם ענף המסעדנות והאירוח מתמודד מאז אוקטובר עם האטה כלכלית ותחושת אי ודאות. מאז פרצה המלחמה, גויסו מסעדנים וצוותי עבודה רבים למילואים, הצרכנים הסתגרו בבתים, ומחזורי המסעדות נפגעו אנושות. BBB נערכה ברמה השיווקית- חיזקנו את קמפיין המשלוחים, ביצענו התאמות תפריט, עדכנו את המסרים השיווקים ועוד. מעל הכל, כרשת מסעדות ישראלית מובילה, החלטנו לעלות בקמפיין תדמיתי, שמחזק תחושה אופטימית, לה כולנו זקוקים כל כך בימים אלה."

 

רשת מסעדות ההמבורגרים  BBB הוקמה לפני כ- 25 שנים, ומונה כיום כ- 30 מסעדות בכל רחבי הארץ.  המסעדות שמות דגש על חוויה משפחתית וחברתית, ומציעה קולקציית המבורגרים מפתיעה ומגוונת, לצד

 

מנות נוספות דוגמת כריכים, טורטיות, מנות עוף, סלטים, עשירים מנות צמחונית וטבעוניות, ארוחות ילדים ועוד. הרשת מציעה מגוון ממנות התפריט בגרסה נטולת גלוטן.

           

 

קרדיטים:

אסטרטגיה וקריאטיב: ניר פרח, Team Perach.

סטודיו עיצוב ומיתוג: IDEA.

במאי: אמרי דקל קדוש.

חברת ההפקה: אוג.

 

מצ"ה לינק הצצה ראשונה לסרטון הקמפיין BBB: https://www.youtube.com/watch?v=gGwkzVnJfgE

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי