רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ 3 מיליון ש"ח

 


ערב טוב,







רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית

המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר

 

ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ  3 מיליון ש"ח

 

 

רשת הפארם הגדולה בישראל  סופר פארם, העתיקה את הסניף שלה בעופר הקניון הגדול בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר,  לקומת הכניסה ופותחת השבוע סניף דגל יוקרתי המשתרע על שטח של כ 800 מ"ר.

 

הסניף החדש יפתח בהשקעה הנאמדת בכ 3 מיליון ₪, עם מחלקות רבות ומגוונות, בין הייתר: מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, היא מפעילה בחנות החדשה את רשת האופטיקה ERROCA BY SUPER-PHARM ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק.

 

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "סופר פארם פותחת בימים אלו את אחד הסניפים הגדולים, היוקרתיים והמושקעים שלה בישראל. רשת סופר פארם כבר שנים הפכה את חווית הקנייה והצריכה בישראל לרמה גבוהה ביותר, והסניף החדש בקניון הגדול מעניק לבקרים בו  חווית קנייה אחרת, ממש כמו בחו"ל, בוא ניתן למצוא כל מה שצריך לצריכה אישית או לבית. לדבריה: "אנו שמחים שחנות הדגל החדשה של סופר פארם נבחרה להיפתח אצלנו בקניון הגדול ואנו נמשיך לעודד רשתות ומותגים לשפץ ולשדר את החנויות לחוויית קניה חדשה ועדכנית" .

 

עלא רביע, זכיין ומנהל סניף סופר-פארם הקניון הגדול: "אני שמח ונרגש לרגל פתיחת הסניף המחודש של סופר-פארם בקניון הגדול בפתח-תקווה. אנו מבטיחים להמשיך ולעשות כל שביכולתנו על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחות הסניף".

 

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA ,footlocker, I digital  TOUS ,DIESEL  , I OPTIC, steve madden , ברשקה, אדידס, נייקי, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות. כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים (OFER TOWER) ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE–Regus שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא. בית הרופאים VLIFE – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות וגם מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון,  מרפאות שיניים בניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי