יעל שלביה היא הפרזנטורית החדשה של מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה

 


ערב טוב,







יעל שלביה היא הפרזנטורית החדשה של מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה

הדוגמנית והשחקנית תככב לצדו של עומר אדם הפרזנטור הראשי של המותג ובן זוגה

רשת אופטיקנה מודיעה כי הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית יעל שלביה תוביל יחד עם בן זוגה עומר אדם את קמפיין מותג המשקפיים קאטליה.  במסגרת זו צפויים השניים להשתתף בימי צילום משותפים, באירועי החברה, בפעילויות קידום מכירות ולקחת חלק מרכזי בקידום המותג ברשתות החברתיות. 

מותג המשקפיים החדש Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.

 

מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya  אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר,אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטליים לפיזיים.

העיצובים של המותג שואבים השראה מבתי האופנה הגדולים בעולם, תוך שימוש בחומרים וטכניקות המתקדמים בתחום והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.

עמוד האינסטגרם המצליח של המותג מציג תוכן עשיר, צעיר, אופנתי ובינלאומי המשלב אווירה יוקרתית מפריים לוקיישנים בינלאומיים, לצד סלבריטאים ישראליים ובינלאומיים שבוחרים לשלב את המותג בחיי היום יום שלהם.

יעל שלביה נבחרה בשנת 2020 במקום הראשון ברשימת הנשים היפות בעולם של TC Candler וממשיכה לככב ברשימה היוקרתית גם ב 2021 ו 2022. יעל כיכבה בתפקיד ראשי בשלושת העונות של הסידרה המצליחה פלמ"ח המשודרת ביס לצופי טין ניק ותשתתף בעונת העשור של התוכנית "מחוברים" שתעלה בחודש הבא בהוט. יעל נכללה ברשימת פורבס 30 under 30 והיא   מתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ1.4 מיליון עוקבים מכל רחבי העולם.

אלרועי תורג'מן מנכ”ל אופטיקנה, מסר כי "המותג קאטליה מבית אופטיקנה, צובר תאוצה יוצאת דופן מאז השקתו.  המותג כולל הן משקפי שמש והן משקפי ראיה ומהווה את הבחירה הברורה של הצרכנים כמותג האופנתי, הטרנדי והמתקדם ביותר שמוצע בישראל כיום, במחיר נגיש ובאיכות ללא פשרות. חיפשנו פרזנטורית שתייצג את הערכים של קאטליה וביעל שלביה מצאנו אישיות ישראלית, בינלאומית, יעל דוגמנית, שחקנית, יוצרת, עצמאית ומצליחה והיא גם בת זוגו של עומר אדם הפרזנטור הראשי של המותג.

אודות אופטיקנה

רשת אופטיקנה הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, אופטיקנה לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי