מחקר שיער בינלאומי של Dyson חושף הרגלים ומיתוסים של צרכנים לגבי עיצוב ושמירה על בריאות השיער
ערב טוב,
מחקר
שיער בינלאומי של Dyson
חושף הרגלים ומיתוסים של צרכנים לגבי עיצוב
ושמירה על בריאות השיער
מדע
ומחקר השיער הנם חלק מרכזי בעבודתם של מהנדסי Dyson, אשר שוקדים כל העת בכדי להבין טוב יותר את סוגי השיער השונים ואת
הנזקים העלולים להיגרם משימוש לא נכון ומתפיסות מוטעות של צרכנים כשמדובר בשיער
שלהם.
הרצון של Dyson להעניק מענה אמיתי לסוגי שיער שונים ולחדד את ההבנה
של תפיסות הצרכנים בנושא השיער שלהם, הוביל ליצירת אחד ממחקרי השיער הגדולים בעולם
אשר חקר את בריאות השיער, תפיסות לגבי שיער, הרגלים
ועמדות כלפי עיצוב שיער ב-23 שווקים ו-23,000 אנשים - מה שמאפשר למהנדסי dyson להבין היטב תפיסות לגבי עיצוב שיער בעולם האמיתי.
ממצאי
המחקר העיקריים:
תפיסות
שיער ותפיסות מוטעות בבריאות השיער:
·
7 מתוך 10 נשאלים טענו שהשיער שלהם
פגום, כאשר קשקשים, נשירת שיער ושיער מאפיר הן בעיות השיער המטרידות ביותר. עם
זאת, 67% מכלל המשיבים חושבים שהשיער שלהם בריא, למרות שהוא פגום.
·
נראה כי הנשאלים מבינים כיצד נראה
ומרגיש שיער 'בריא'. 36% מהנשאלים מתארים שיער בריא כמבריק, 29% מתארים אותו כחלק ו
26% מקשרים שיער בריא לקרקפת בריאה.
ממצאי
ומסקנות מחקר השיער של Dyson:
"קשקשים, נשירת שיער ושיער מאפיר אינם משקפים נזק, אלא חשש לקרקפת וצמיחת
שיער. נזק לשיער מתייחס לפירוק של קוטיקולת השיער וקליפת המוח, מה שעלול להוביל
לשיער להיראות מקורזל ועמום. הדרך הטובה ביותר להשיג שיער בריא היא באמצעות מניעה
וצמצום החשיפה לגורמים לנזק. זה כולל חום קיצוני שהופך את השיער לחלש יותר ורגיש
יותר לשבירה וקצוות מפוצלים". רוב סמית', מדען שיער בכיר בdyson
הרגלים
ועמדות כלפי סטיילינג:
·
היזהרו משטיפת יתר: מחקר השיער של Dyson מגלה כי 8 מתוך 10 אנשים
חופפים את שיערם כל יום או פעם ביומיים.
·
התנהגות הצרכנים לאחר מגיפת הקורונה:
המחקר מגלה שבעוד ש-6 מתוך 10 צרכנים החלו לעצב את השיער בעצמם בבית בתקופת
הקורונה, לפחות 20% חזרו לשגרה שלהם לפני המגפה (ומגמת הגידול נמשכת).
·
6 מתוך 10 צרכנים ברחבי העולם שינו
את הרגלי עיצוב השיער שלהם בגלל מגיפת הקורונה. 17% עיצבו פחות את השיער ו 9% משתמשים
בפחות מוצרי שיער. עם זאת, צרכנים עדיין מקפידים על עיצוב שיער בסיסי ועושים שימוש
בתרסיס לחיזוק השיער, מוצרי לחות, מוצרים מעניקי ברק ומרככים סטנדרטיים משמשים
צרכנים 3-4 פעמים בשבוע.
תגובות
הוסף רשומת תגובה