'כיף של חנוכה בקניון עופר חדרה' קניון עופר חדרה יערוך במהלך דצמבר ובחופש חג חנוכה מגוון אירועים, מופעים, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה

 


ערב טוב,












'כיף של חנוכה בקניון עופר חדרה'

 

קניון עופר חדרה יערוך במהלך דצמבר ובחופש חג חנוכה

מגוון אירועים, מופעים, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה 

 

כניסה חופשית – לקהל הרחב!

 

 

קניון עופר חדרה,  מקבוצת קניוני עופר,  יערוך במהלך חודש דצמבר ובחופשת חג החנוכה אירועים, פעילויות, מופעים תיאטרליים וסדנאות ופעילויות לילדים לכל המשפחה, שיתקיימו  החל מה  6 לדצמבר עד ה27 לדצמבר – הכניסה חופשית ללא תשלום.

 

ההצגות והמופעים ייערכו במהלך דצמבר בשעה   17:30  בניהם ניתן לצפות ב:  'מופע פרפרים וצבעים' - פרפרים צבעוניים מתעופפים בשדה ונקלעים לפתע לצרה. מי יוכל לעזור להם כדי שהסוף יהיה טוב? 'גברת קרש ומר מערוך '- על פי הסיפור האהוב הכוללת בובות גוף גדולות על פי דמויות הסיפור וכן את כל סמלי החג כבובות מדברות ו'הסופגנייה שהתגלגלה' - אור מפשילה שרוולים ויחד עם הקהל מטגנת לסבא סופגנייה טעימה

 

כמו כן במהלך ימי חופשת החנוכה,  בשעות הבוקר 11:00-14:00 יערכו בקניון עופר לב חדרה סדנאות ופעילויות מגוונות באווירת חג החנוכה,  כמו סדנה להכנת פסיפס וסביבונים, סדנה לקישוט סופגניות, פעילות הכנת עששיות לסמלי החנוכה ועוד..

 

בנוסף, בחופשת חג החנוכה, תיערך מסיבת חנוכה לכל המשפחה,  ב- 21 לדצמבר יום רביעי בבוקר. המסיבה כוללת הופעה של די ג'יי עם שירי חנוכה מקפיצים ברחבה המרכזית של הקניון, כמו כן תיערך פעילות   קאפוורה מרתקת לילדים עם רון נחשון ב 15:00   שתכלול למידת אומנות הקאפוורה. רון נחשון נחשב אחד המדריכים המובילים בישראל בתחום. הוא  מוסמך מטעם מכון וינגייט עם ניסיון רב בהפעלות ילדים .

 

קניון עופר חדרה ימי שלישי ומהלך חופשת החנוכה בין התאריכים 6-27.12

כניסה חופשית

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי