טאיו מטבחים מציגים: מגמות וטרנדים חורפיים בעולם המטבחים וכוללת בשורה טכנולוגית מנאס"א!

 



ערב טוב,










קרדיט צלמים: אלירן לוי - סטודיו זברה 
רן אילוז 


טאיו מטבחים מציגים:

מגמות וטרנדים חורפיים בעולם המטבחים

וכוללת בשורה טכנולוגית מנאס"א!


רכישה או שדרוג של מטבח הם אף פעם לא דבר פשוט, במיוחד אם רוצים להישאר מחוברים למגמות והטרנדים החדשים. אם בעבר, חדרי המטבח היו חדרים קטנים ומוצנעים הרי שכיום המטבח הפך רחב ידיים ומפואר יותר. הוא מצוי בחלל פתוח ומקבל מקום של כבוד ממש כמרכז של הבית.

טאיו מטבחים יוצאים בקולקציות מטבחים "קלים" מבחינת החומרים. אם בעבר דלתות המטבח היו כבדות מאד, הרי שכיום החומרים שונים לגמרי ומחזיקים מעמד גם לטווח זמן ארוך יותר וגם עמידים לשריטות, חתכים וכו'.. דגש רב הושם על טכנולוגיה חדשה והיא בדמות דלתות המטבח בחומר שנקרא פלציב, שזו טכנולוגיה שסוכנות החלל האמריקאית נאס"א עובדת איתה.

הקלילות בריהוט, מסתבר, היא חלק מתפיסת עולם כוללת במאה ה-21 שאומרת שהמטבח צריך להיות תואם לאופי החיים שלנו בעידן המודרני. כיום, עם תוכניות הטלויזיה והרשתות החברתיות, ניתן ללמוד לבשל בקלות עם פתרונות מאד קלים ונוחים. יש המון הרבה מוצרים שעושים עבורנו את העבודה, הנגישות והטכנולוגיה הופכים את הארוחה למהירה וטעימה יותר.

אחת הדרכים להוסיף טאצ' אישי ועיצובי במטבח היא באמצעות משטחי עבודה מעוצבים ומסוגננים, ברזים, כיורים, ידיות ומכשירי חשמל שנבחרו להשתלב בחלל בצבעוניות התואמת את חלל המטבח וכך זה יבוא לידי ביטוי במכשירי חשמל צבועים באפור/שחור דרמטי ובמכשירי חשמל גדולים ומעוצבים הנסתרים בתוך ארונות כדוג' מקררים גדולים, מדיח כלים נסתר ועוד.

דרך נוספת "להרים" את מראה ועיצוב המטבח שלכם הינה באמצעות הברזים, הכיור והידיות ששילוב שלהם עם צבעי השחור הדרמטי, זהב לבין שימוש בגוונים ניטרלים ועדינים יהיה השיא העיצובי – כך מנבאים המומחים מזירות העיצוב הבינלאומיות.

 

קולקציות המטבחים של טאיו הן מגוונות ועדכניות כשדגש רב הושם על הטכנולוגיה שלהם. ביניהן ניתן למצוא את:

טאיו BLACK – הקולקציה מאופיינת בקווים נקיים ואלגנטים, לאוהבי המטבחים היוקרתיים כשכל מילימטר מעוצב ומתוכנן בצורה מוקפדת ונקיה.

טאיו WHITE - הקולקציה הלבנה – מטבח לבן המאופיין בהמון אור וטוהר. יאיר את הבית שלכם ויעניק לו אווירה של אור ושמחה בבית.

טאיו WOOD - קולקציית מטבחי העץ היא פשוט אמנות מרהיבה ובולטת מאד בנוכחותה. בטאיו משתמשים בעצים הכי איכותיים ויוצרים מטבחים המעניקים אווירה של טבע מודרני שנכנס לתוך הבית.

טאיו MODERN -"הקולקציה המודרנית" – כשמה כן היא - מאופיינת בחדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ובמראה אלגנטי ויוקרתי.

 

 

 

 

 

טאיו VILAGIO קולקציית מטבחים כפרית שהיא גם האהובה והפופולרית ביותר. מטבח כפרי לבן, בעל ידיות מיוחדות בסגנון מוזהב, עיטורים מיוחדים ודקורציות מרהיבות המותאמים ליצירת אווירה כפרית מושלמת.

טאיו כפרי – קולקציית מטבחים כפריים המיוצרים תוך כדי עבודה מוקדפת וחשיבה על כל פרט ושימוש בחומרי גלם עמידים ומתקדמים. המטבח הכפרי תמיד היה ויהיה המטבח האופנתי לחובבי הז'אנר. ידוע כי מטבחים כפריים מסמלים חמימות ותחושה ביתית ומשפחתית כך שלמרות שאלו מטבחים "כמו של פעם", הם מאובזרים במיטב הציוד הטכנולוגי החדיש ומוצרי חשמל מותאמים בסגנון כפרי.

·         לכל קולקציה ניתן למצוא ולהתאים משטחי עבודה המותאמים לכל סגנון.

 

ולסיכום – ליה גיל, מעצבת פנים והפרזנטורית של "טאיו מטבחים" ממליצה על מס' טיפים חשובים כשאתם בוחרים מטבח:

תכנון:  חשוב מאד שתתכנו את המטבח שלכם על פני הנדסת אנוש מדויקת שמתאימה בדיוק לצרכים של בעלי הבית. כבר בשלב התכנון קחו בחשבון את מוצרי החשמל הנבחרים ותכננו את המטבח לפי מוצרי החשמל שאתם מתכננים להכניס בו. בחרו משטחי עבודה פרקטיים, המאפשרים עבודה נוחה ומתחשבת בפעילות של מס' אנשים בו – זמנית, לצורך אירועים מיוחדים או פעילות עם הילדים .

איחסון: נצלו באופן מקסימלי את מקומות האחסון שלכם.

טכנולוגיה: עשו שימוש בטכנולוגיות המתקדמות: חזיתות אנטי טאצ׳, פירזול מתקדם, חלוקות פנים נוחות ובמידה ומתאפשר שימוש בחומרים ירוקים.

נוחות: אל תתפתו ללכת אחרי הטרנדים העכשוויים, אלא בחרו מטבח על-זמני שישתלב עם כל החלל המרכזי בבית ויהיה חלק בלתי נפרד ממנו. המטבח הפך למקום שבו אפשר גם לארח אנשים ולהיפגש בו לארוחות יומיות והוא צריך להרגיש עבורכם כמקום הנוח ביותר .

 

*טאיו מטבחים הינה חברת מטבחים חדשנית ומתפתחת המייצרת מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות רחב ומיוחד החל ממטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים ועד למטבחים בהתאמה אישית התפור למידותיו של כל לקוח ולקוח.

הבעלים, משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, נשענים על עשרות שנות ניסיון וידע נרחב שבעזרתו נבנו היסודות ורזי המקצוע של הרכבת וייצור המטבחים. במפעל הייצור של טאיו מטבחים מייצרים מטבחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לענף להציע תוך הקפדה על מקסימום נוחות, פרקטיקה, נגישות, טכנולוגיה ועיצוב יוקרתי. בחברה משתמשים בעץ איכותי שנשמר לאורך שנים ומושקעת תשומת לב מיוחדת בתכנון התוכניות ודיוקן המירבי עד להוצאתן לפועל תוך כדי שימוש בתהליכי בקרת איכות על כל חלק וחלק בתהליך ייצור המטבחים. טאיו מטבחים דוגלים בשרות אישי ובליווי צמוד לאורך כל התהליך החל משלב היכרות הלקוח וצרכיו, בניית תוכנית מותאמת ועד בניית המטבח בבית הלקוח ברמת הגימור הגבוהה ביותר והשלמת העבודה.

כיום לטאיו מטבחים אולם תצוגה בירושלים, LOFT אדריכלים בירושלים, סניף בפתח תקוה, ובעתיד יפתחו אולמות נוספים בתל אביב חיפה  ובאר שבע .

אתר החברה https://taiu.co.il/

ז'בוטינסקי 96, פתח תקווה/ יד חרוצים 16 א.ת. תלפיות, ירושלים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המותג NINE WEST פותח סניף דגל בקניון עופר הקריון - בהשקעה של כ – 600 אלף ₪

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)