לקראת יום העצמאות, ל"ג בעומר והקיץ, אסם מחזירה למדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ על האש!!

 


שבוע טוב,


איזה כיף לחדש לכבוד יום העצמאות שמתקרב. חג של משפחה אוכל, נפנופים וטיולים בארצנו הקטנטונת והיפה.


קטשופ משגע שניסינו כבר בארוחת השבת , אין ספק שהוא שידרג את הצ'יפס והקבבים וליווה מעולה את הארוחה המשפחתית.

יום העצמאות מתקרב , משקאות טובים יש, קטשופ לתיבול ופיקנטריה שיתלווה לבשרים יש !!


אנחנו ממליצים.









לקראת יום העצמאות, ל"ג בעומר והקיץ,

אסם מחזירה למדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ על האש!!

 

קטשופ על האש של אסם, שהפך למסורת בכל יום העצמאות, הוא קטשופ עם תיבול עשיר המשדרג כל ארוחה, נפלא עם קבב, נקניקיות, המבורגרים חזה עוף ואפילו עם ירקות.

 

אסם, מובילת שוק הקטשופ בישראל, מחזירה למדפים את המהדורה המיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים.

 

בהתאם לטרנד רטבי השולחן הלחיצים ואחרי ההצלחה של המהדורה שנה שעברה, אסם-נסטלה בחרה להחזיר אל המדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם. 

קטשופ "על האש" פותח במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל: קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

 

לדברי נירה זיטנר, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "אסם נסטלה גאה להשיק שוב לקראת יום העצמאות ולג בעומר את קטשופ על האש, שהפך להיות מסורת לתיבול המנגל המזוהה איתנו הישראלים. קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. מאז הקורונה עולם הרטבים הקרים גדל ב- 12% כאשר השקת סדרת הרטבים Dip&Spread הגדילה את הקטגוריה. אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, בתוך מגוון הרטבים החדשניים שלנו. קטשופ על האש הוא קטשופ בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים."

 

בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי