חג הקניות באונליין Cyber Monday יתקיים היום- 80% הנחה על המוצר השני בקוויק

 


בוקר טוב,








מבצע Cyber Monday היסטרי בקוויק:

80% הנחה על המוצר השני

QUIK, השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל והסופר היחיד שהוא רק באונליין, מציע מבצע שלא נראה כמותו בסופרים בישראל לרגל חגיגת הקניות של הסיבר מנדיי: 80% הנחה על המוצר השני על מגוון מוצרים מובילים

לרגל הסייבר מנדיי, חג הקניות באונליין שיתקיים ברחבי העולם ב-29-30.11 וסוגר את חגיגות השופינג של נובמבר, QUIK סופר אונליין המציעה ללקוחותיה ליהנות משירות מהיר ויעיל ולרכוש את קניות הסופר בלי לצאת מהבית, בממשק הזמנות נוח ופשוט ובמחירים אטרקטיביים ולקבלן עוד באותו היום של ההזמנה, יוצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד ל-48 שעות בלבד, שלא נראה כמותו בסופרים בישראל- 80% על המוצר השני ממגוון מוצרים ומותגים מובילים שכולם אוהבים.

בין המותגים והמוצרים המשתתפים במבצע: גבינות פיראוס, תחליפי חלב מסדרת אלטרנטיב, חיתולי פמפרס, שוקולד פרה, טונה סטארקיסט, קפה פלטינום, מרקי קנור, מגוון מוצרי אסם, אורז סוגת, נקניקיות של טירת צבי ועוד מגוון רחב של מוצרים.

QUIK הוקמה במטרה להעניק שירות אחר וחדשני לצרכנים בישראל לרכישת מוצרים אונליין ולייצר חווית קנייה קלה ובטוחה, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. מודל החברה, המושתת על ליקוט ואספקה באמצעות שיתופי פעולה עם עשרות סופרים ורשתות שנבחרו בקפידה, שם את טובת הצרכן ואת חווית הרכישה בעדיפות ראשונה, כאשר לחברה אין אינטרסים להתחשב במלאי הקיים בחנות או להעדיף מותג אחד על פני השני, אלא מטרתה היא להעניק למזמין דרכה את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר. בנוסף, QUIK שמה לעצמה מטרה להעניק שירות אישי, להיות קרובה ללקוחות ולספק להם את המשלוח הטרי ביותר ובמהירות, תוך מינוף יתרון המרחק הקצר מרגע ההזמנה ועד לפתח בית הלקוח. QUIK מעניקה שני שירותים ייחודיים: שירות משלוחים מהיום להיום, עד 4 שעות מרגע ההזמנה, ושירות איסוף עצמי המאפשר ללקוח להזמין מצרכים באתר ולהגיע לאסוף אותם בעצמו מבלי לצאת מהרכב, ברגע שיגיע לחניה יעמיסו לו את הקניות לבגאז'. באתר QUIK ניתן למצוא את המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים במחירים אטרקטיביים לצד מבצעים ייחודיים לאתר. המשלוחים יגיעו לבתי הלקוחות ארוזים באופן מסודר ומאורגן כאשר מוצרי החלב והבשר יגיעו בנפרד בצידנית עם קרחונים וזאת כדי לשמור על טריותם ועל איכותם באופן מקסימלי. 


 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי