לרגל יום המיחזור הישראלי החל ב – 8.12 מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק סדרת מוצרים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר

 


בוקר אור עם נושא המיחזור אשר בוער בקרבי.

כל דבר אני ממחזרת. מלכת המחזור. אני ממש מפיצה את הבשורה הזו של המיחזור. ומחדירה בבני המשפחה את כל האישיו הזה. שיקפידו ויפרידו פסולת. ואכן זה עושה את שלו ואני מאושרת.


קראו כאן בפוסט על המותג הישראלי אשר משיק סדרת מוצרים העשויים פלסטיק ממוחזר לגמרי..








לרגל יום המיחזור הישראלי החל ב – 8.12

 

 מותג הטיפוח האורגני ecoLove

משיק סדרת מוצרים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר

 

+  טיפים ועצות כיצד מומלץ למחזר

 

לרגל יום המיחזור הישראלי, הנערך מידי שנה ב08.12,  מותג הטיפוח והקוסמטיקה האורגני  ecoLove    משיק סדרת מוצרים העשויים מבקבוקים  100% פלסטיק ממוחזר.  

 

ecoLove הינו מותג הטיפוח הראשון בישראל שמשווק את מוצריו עם בקבוקים העשויים 100% ממוחזר עם תווית לזיהוי באמצעות מדבקה עגולה בצבע ירוק המודבקת על פקק הבקבוק עם הכיתוב: "100% פלסטיק ממוחזר" והם משווקים ברשתות השיווק, רשתות המזון, פארמים  ובאתרי און ליין.

 

הבקבוקים הממוחזרים כוללים מגוון שרחב של מוצרי המותג ecoLove , בינהם: שמפו משפחתי - לכל סוגי השיער, מרכך משפחתי המתיר קשרים - לכל סוגי השיער,  סבון גוף משפחתי – מתאים מגיל חצי שנה,     שמפו לשיער רגיל, מרכך לשיער רגיל, סבון גוף,  מרכך לשיער רגיל,  שמפו לשיער צבוע ויבש מאוד,  סבון גוף לעור יבש, שמפו לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה, מרכך לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה  ועוד.  בית המותגים אורגניקזון הוא הראשון בישראל שעורך תהליך להעביר את כל מוצריו למוצרים העשויים מ100% פלסטיק ממוחזר. כל המוצרים מכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים.

 

מחירי ecoLove עם הבקבוקים הממוחזרים: שמפו/מרכך/סבון גוף ב-29.90 ₪,  שמפו/מרכך מהקולקציה לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה ב34.90 ₪. 

 

 

ניתן להשיג ברשתות בטבע: ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם,

בתי טבע, Be, מכבי פארם, פוליצר, אתר סופר פארם

ובאתר "בשבילנו"

https://www.b-shvilenu.co.il/

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי