משה פרץ עושה ג'יימס בונד: נבחר כשגריר של המותג אומגה לקראת השקת שעוני ג'יימס בונד

 

ערב טוב,










משה פרץ עושה ג'יימס בונד:

נבחר כשגריר של המותג אומגה לקראת השקת שעוני ג'יימס בונד  

הזמר והיוצר משה פרץ נבחר בישראל כשגריר מותג השעונים 'אומגה' (OMEGA), לרגל השקת השעון החדש של ג'יימס בונד.

 

הפרויקט בכיכובו יעלה בארץ בתחילת חודש אוקטובר,   בהשקעה של 1 מיליון ₪  ויכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטלים של משה פרץ והמותג אומגה.  

 

הצילומים בכיכובו של פרץ נערכו  בללופט תל-אביב, במסגרת זו הצטלם עם   קולקציית  שעוני  'ג׳ימס בונד' החדשה, שתושק יחד עם צאת הסרט החדש  "לא זמן למות"- של ג'ימס בונד. ישראל נבחרה כמדינה השנייה בעולם להקרנת בכורה של הסרט ולהשקת השעונים, לאחר ההשקה הרשמית בלונדון. 

 

פרץ פגש את בכירי המותג אומגה, בראשם קרין קיש - מנהלת מותגי היוקרה בחברת רולטיים, שהגיעה לברך את הזמר  על דריסת הרגל הראשונה שלו בעולם השעונים וסיפרה לו שהוא מצטרף לנבחרת השגרירים  המרשימה של אומגה הכוללת בין הייתר את השחקן דניאל קרייג, גורג קלוני, ניקול קידמן ועוד. קיש הזמינה את פרץ  להקרנת סרט הבכורה של גימס בונד שיערך השבוע למוזמנים בלבד בקניון איילון. כמובן פרץ אישר את הגעתו והרימו יחד כוסית לחיי השנה החדשה.

 

בתום הצילומים פרץ בחר לעצמו שעון מהקולקציה החדשה.  

 

למתעניינים – מחיר השעון 35,900 ₪.

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדש בישראל: המותג המקצועי לטיפוח ועיצוב השיער L'Oréal Professionnel משיק את הדור החדש של מחליק לעיצוב השיער: SteamPod 4 מחליק חדשני בטכנולוגיית אדי מים מתקדמת המונע נזקים לשיער שומר על הברק והרכות הטבעית של השיער, תוצאה חלקה פי 3 במהירות גבוהה יותר הטכנולוגיה החדשה מאפשרת התאמת טמפרטורה אישית לכל סוג שיער ואחיזה נוחה.

Dyson מציגה את מייבש השיער החדש Dyson Supersonic r™

מנקים הרגלים ישנים: מחקר חדש של דייסון חושף שכולם רוצים בית נקי, אבל בפועל, עלולים ללכלך את הרצפה עוד יותר..