קמפיין סגר שני עם לירז צ'רכי יעלה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח לחברת ביופור

 



בוקר אור












קמפיין סגר:  


 בעקבות הסגר השני קמפיין חדש עם לירז צ'רכי: 

להשקת קוסמטיקה אונליין 

של חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור


היקף ההשקעה בקמפיין כ 2 מיליון ₪ 


בעקבות הסגר השני, שיערך כ 3 שבועות, יוצאת  חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור בקמפיין חדש בכיכובה של  הפרזנטורית  לירז צ'רכי  תחת הסלוגן: "לטיפול אמיתי בעור- ביופור. עכשיו גם באונליין."  


הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה של  כ- 2   מיליון ₪, ע"י משרד הפרסום זרמון הכולל  תשדיר טלויזיה בערוצי  12 ו 13,  מודעות במגאזינים מובילים, עיתונות יומית, דיגיטל  ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובקרב הקוסמטיקאיות.   


לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, בעלת חברת הקוסמטיקה ביופור: "חברת ביופור, כמובילה את תחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ, שמה לעצמה מטרה לתמוך במכוני הקוסמטיקה ובקוסמטיקאיות בכלל ובתקופה זו של אי ודאות בפרט. בעקבות הסגר ביופור תעלה בקמפיין נרחב בנושא  "קוסמטיקה און ליין". "


לדבריה: "הקוסמטיקה המודרנית, מאפשרת כיום, בדיוק כמו ברפואה, לאבחן את העור מרחוק ולספק פתרונות אמיתיים לטיפול, גם בהעדר מכוני הקוסמטיקה. קוסמטיקה אונליין  מנגישה את הטיפול בעור, באמצעים טכנולגיים ומאפשרת לקבל אבחון והתאמת מוצרים מבלי לצאת מהבית . אבחון העור נעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת של ביופור, באמצעות וידאו צ'ט בווטס אפ, וכולל התאמת מוצרים אישית ושליחתם באמצעות שליח עד לבית"  


חברת ביופור, הוקמה לפני כ 14 שנים ע“י המדענית, חוקרת עור רונית שגב (MA,Bsc), מפתחת תכשירים לעור ולקוסמטיקה מקצועית, מייסדת ומנכ“ל ביופור. החברה מונה כ40  עובדים. המוצרים מיוצרים ב-3 מפעלים בארץ, על פי נוסחאות בלעדיות של רונית שגב. ביופור משווקת את מוצריה באמצעות כ 4,000 קוסמטיקאיות מוסמכות שעברו הכשרה וניתן להשיג בקישור    www.getbeauty.co.il


ל 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יופי של יוזמה: מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב ומנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב, חונכים את מיזם "ביוטי בדרכים"

דרך חדשה להחליק את השיער Dyson מציגה את מחליק השיער Dyson Airstrait: מחליק שיער רטוב ויבש באמצעות אוויר בלבד! ללא שימוש בפלטות חמות וללא נזקי חום

Dyson מציגה את מייבש השיער החדש Dyson Supersonic r™