בן & ג'ריס משיקה 2 טעמים חדשים - גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים וגלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake

 

חמישי שמח,

אמאלה ואבאלה גם יחד. איזה טעמים ,פצצה אחד אחד של בן & ג'ריס.

האחת יותר טעימה מהשנייה. 

הבית ,משפחת ארז חלוקים בדעתנו. יש מחנה לבצק עוגיות שוקולד צ'יפס ויש מחנה לגלידת הוניל עם עוגיות חמאת בוטנים. מעלפות אחת אחת. 

אנחנו ממליצים, רוצו לקנות והצטיידו לפני הסגר שיבוא לצערנו עם חגי תשרי בקומפלט.








חב' בן & ג'ריס משיקה 2 טעמים חדשים של גלידות בסדרת CORE- גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake

אבי זינגר מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל מציין ש"סדרת גלידות CORE מיוצרת באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות שפותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של חב' בן & ג'ריס"

חב' בן & ג'ריס משיקה 2 טעמים חדשים של גלידות בסדרת CORE- גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake

1. גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס- הינה גלידת עוגיות חלב עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות.

2. גלידת Wake & Not Bake- הינה גלידת וניל עם עוגיות חמאת בוטנים וגלידת חמאת בוטנים עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות לא אפוי.

גלידת CORE מאפשרת לנו את כדור הגלידה המושלם! בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד... כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה!

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל מציין שסדרת גלידות
CORE מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר החב' ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החב' לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע.
מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של בן & ג'ריס.

גלידות
CORE משווקות בפיינט של 500 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 25.9 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ובחנויות המפעל.


אבי זינגר מוסיף שבן & ג'ריס ישראל מאושרת כחברת
FAIRTRADE (סחר הוגן) היחידה בישראל שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדש בישראל: המותג המקצועי לטיפוח ועיצוב השיער L'Oréal Professionnel משיק את הדור החדש של מחליק לעיצוב השיער: SteamPod 4 מחליק חדשני בטכנולוגיית אדי מים מתקדמת המונע נזקים לשיער שומר על הברק והרכות הטבעית של השיער, תוצאה חלקה פי 3 במהירות גבוהה יותר הטכנולוגיה החדשה מאפשרת התאמת טמפרטורה אישית לכל סוג שיער ואחיזה נוחה.

Dyson מציגה את מייבש השיער החדש Dyson Supersonic r™

מנקים הרגלים ישנים: מחקר חדש של דייסון חושף שכולם רוצים בית נקי, אבל בפועל, עלולים ללכלך את הרצפה עוד יותר..