קבוצת שניר בבעלות ניר שמול מקימה לראשונה חברת שיווק נדל"ן בינלאומית בשם GLOBALICA (גלובליקה) החברה החדשה הוקמה בשותפות עם איש העסקים חיים איתן ותיועד למשקיעים ישראלים המבקשים לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוקי הנדל"ן הבינלאומיים לחברה נכסים לשיווק בהיקף של 30 מיליון אירו בדגש על יוון

 


בוקר טוב,









קבוצת שניר בבעלות ניר שמול מקימה לראשונה חברת שיווק נדל"ן בינלאומית בשם GLOBALICA (גלובליקה)  

 

 החברה החדשה הוקמה בשותפות עם איש העסקים  חיים איתן

ותיועד למשקיעים ישראלים המבקשים לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוקי הנדל"ן הבינלאומיים 

 

לחברה נכסים לשיווק בהיקף של 30 מיליון אירו בדגש על יוון

 

קבוצת שניר, הנמצאת בבעלות ניר שמול המתמחה בשיווק נדל"ן בישראל, מקימה לראשונה חברת שיווק נדל"ן בינלאומית בשם GLOBALICA (גלובליקה).  החברה החדשה הוקמה בשותפות עם איש העסקים, חיים איתן ותיועד למשקיעים ישראלים המבקשים לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוקי הנדל"ן בינלאומיים.  לחברה נכסים לשיווק בהיקף של 30 מיליון אירו, בדגש על יוון.

 

השותפות החדשה של שמול ואיתן נועדה להוות כתובת מרכזית ומקצועית למשקיעים ישראלים המחפשים להרחיב את פעילותם בנדל"ן מעבר לים. כיום, מוצעות לשיווק כ-250 יחידות דיור, שטח דירה ממוצעת כ-50 מ"ר כל הדירות המשווקות על ידי חברת GLOBALICA גלובליקה הן חדשות ויימסרו לרוכשים מרוהטות ומוכנות להשכרה מיידית בעלות (ממוצעת) הנעה בין 130 אלף אירו ל-160 אלף אירו.

 

החברה מבטיחה ללוות את הרוכשים לאורך כל התהליך, מבחירת הנכס ועד לניהול השוטף. במהלך שני העשורים האחרונים צברו המייסדים רקורד מעשי עשיר הכולל פעילות יזמית ושיווקית ביעדי ביקוש אטרקטיביים בשווקים כמו ארה"ב, יוון, גאורגיה, , קפריסין, פולין, רומניה, הונגריה ועוד תוך הקפדה על שיתופי פעולה עם יזמים בעלי מוניטין ורקורד מוכח, שותפים לדרך שהפכו ליזמי הבית של חברת GLOBALICA גלובליקה.

 

ניר שמול מסר על פתיחת הפעילות של החברה החדשה: "זו התקופה האופטימלית להשקיע ביוון, ההיצע רחב, המחירים נגישים והבנקים חזרו להעניק הלוואות. בנוסף, אמנת המס בין יוון לישראל מיטיבה מאוד עם המשקיעים. המשבר הכלכלי ביוון יצר וואקום אדיר בפיתוח נדל"ן ותשתיות שפשוט קפא בשנות המשבר והביקוש היום לפיתוח פרויקטים חדשים ובמיוחד במודל מלונאי הוא אדיר. צריך לזכור שיוון היא מדינה שעיקר כלכתה נשענת על תיירות ויעברו עוד שנים עד שכמות חדרי האירוח בערים הגדולות יעמדו בהלימה אל מול כמות התיירות הנכנסת, וכך ההזדמנות הטמונה בבעלות על נכס שפועל במודל מלונאי מיטיבה עם הבעלים הן במובן של תשואה יציבה והן במובן של עליית ערך עתידית בהשוואה לכל מדינה אחרת באיחוד האירופי. חברת GLOBALICA גלובליקה תציע מעטפת שירותים מלאה לרוכשים, הכוללת בדיקות מקיפות, ניהול הנכסים והתאמתם להשכרה מידית."

 

איש העסקים חיים איתן מסר: "בשנים האחרונות ביססנו פעילות במיקוד הערים הגדולות ביוון, אתונה וסלוניקי בהן אנחנו משווקים בנייני מגורים שלמים והמשקיעים נהנים משוכרים לטווח קצר, או ארוך לבחירתם. במחיר דירה ממוצעת בגוש דן, אפשר כיום לרכוש 5-4 דירות ביוון, ולהחזיק עוגן כלכלי משמעותי, שכן, הדירות המושכרות צפויות להעניק תשואה גבוהה בשיעור של 5%-7% עם פוטנציאל להכנסה פסיבית יציבה וצמיחה

 

כלכלית מתמשכת. יוון כידוע היא יעד תיירותי אהוב, מציעה לישראלים לא רק נכסים משתלמים, אלא גם קירבה גיאוגרפית, שעתיים טיסה בלבד לישראל, לצד אווירה ים תיכונית מוכרת."

 

לאורך השנים יוון הייתה ועודנה יעד תיירותי נחשק למאות אלפי תיירים ישראלים מדי שנה ומיליוני תיירים מרחבי העולם. המשבר הכלכלי הארוך שחוותה יוון ולאחריו משבר הקורונה, יצרו בה מגוון הזדמנויות כלכליות המתאימות כמעט לכל כיס. יוון הפכה לא רק ליעד תיירותי נחשק, אלא גם ליעד עסקי מוביל. כאשר במקביל, בישראל מחירי הדיור ממשיכים לנסוק ולצאת מהישג ידם של רבים בנוסף לתהפוכות העוברות על ישראל בשנים האחרונות, עוררו תודעה גבוהה מאי פעם אצל רוכשי הנדל"ן הישראליים בצורך בפיזור עוגנים גם מעבר לים. ביוון מגלים המשקיעים הישראלים הזדמנויות עם נתונים כלכליים מרשימים, כמו דירוג ראשון ברשימת הכלכלות המצליחות לשנת 2022 על פי מגזין 'אקונומיסט', מגמה שהמשיכה גם בשנת 2023 ועם תחזיות צמיחה מרשימות לעתיד.

 

כמו כן, יוון היא חלק מהאיחוד האירופי ורכישת נכסים בה יכולה לפתוח דלתות להזדמנויות רחבות יותר באירופה. מסלול הגולדן ויזה מעניק יתרונות רבים עבור ישראלים ששוקלים מגורים נוספים מחוץ לישראל ושמעוניינים להרחיב את הנוכחות שלהם באירופה.

 

אודות קבוצת שניר

קבוצת שניר הוקמה בשנת 2010 על ידי ניר שמול ומתמחה בשיווק פרויקטים מובילים ברחבי הארץ. במהלך 14 שנות פעילותה ליוותה הקבוצה אלפי רוכשי דירות בישראל ושיווקה אלפי יחידות דיור בארץ וביעדים שונים מעבר לים. מתחילת דרכה ועד היום פועלת הקבוצה במודל ייחודי בתחום הנדל"ן בו לצד הנוכחות במשרדי המכירות באתרי הפרויקטים, נציגיה יגיעו אליכם בשירות 'עד הבית', לקבלת הסבר אישי על כל פרויקט, בארץ ובחו"ל. בשנים האחרונות התרחבה משמעותית פעילות הזרוע השיווקית בחו"ל וזאת לאור הביקוש ההולך וגדל של הקהל הישראלי ברכישת נכסים לצורכי דיור, או השקעה.

 

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

תערוכה חדשה נפתחת בגלריית רמת אביב: "מעבר לקשת"