בשבוע האופנה במילאנו, דייסון ביוטי מתרגשים להודיע על המשך שיתוף הפעולה עם שגריר היופי והסטיילינג פייר פאולו לאי, שעיצב את מראות השיער בתצוגת האופנה של ETRO.

 


בוקר טוב,







 

 

 

    

 

בשבוע האופנה במילאנו, דייסון ביוטי מתרגשים להודיע על המשך שיתוף הפעולה עם שגריר היופי והסטיילינג פייר פאולו לאי, שעיצב את מראות השיער בתצוגת האופנה של ETRO.

 

הקולקציה החדשה של ETRO צעדה על מסלול בהשראת הדרום ונושא הנסיעות, אשר כאקט יצירתי, מביעה את החיות שלה דרך התהליך, בדומה לאגבה שמסיימת את מחזור חייה על ידי פריחה לפרח בודד ומלא חיים. בהתאמה עם החזון הזה, פייר פולו לאי יצר מראות שיער מפוסלים אך לא גמורים, שמעוררים תחושת מסע המורכב מכמה שלבים ורגעים, כל אחד מהם בעל עוצמה חזקה.

 

העיצובים שהוצגו כללו משחק של סיבובים, עם צמות המזכירות עץ מסוקס, מה שיוצר אפקט גרפי אך בו זמנית לא גמור. המטרה של תסרוקות אלה היא להסתיר ולגלות צורות, כמו פריחות פתאומיות. חלקים אמצעיים וקווים פשוטים מדגישים את תלבושות המסלול, ומעצימים את המסר המתפתח שלהם. השיער, כמו הקולקציה, הופך לחלק ממסע לכיוון דרום, ללא גבולות מוגדרים, בדיאלוג מושלם בין אקססוריז, בדים ותכשיטים. הצמות המעוותות והשטוחות, המדמות אפקט ייבוש טבעי אך מדויק, מתבטלות ממש לפני העלייה לבמה, ומעוררות ענפים יבשים. בינתיים, שיער קצר יותר מוחלק לאחור עם ג'ל, הכולל חלק מרכזי בהשראת האווירה הדרומית כמו גם משנות ה-70.

 

"המופע הזה ייצג הזדמנות יצירתית ואמנותית ייחודית", אמר פייר פאולו לאי. "רציתי לשחזר את המסע של צמח שנולד ומת בסוף מחזור חייו דרך השיער. בזכות מייבש השיער Dyson Supersonic rומחליק השיער Dyson Corrale™, הצלחתי להחיות את הקונספט היצירתי הזה, תוך התנסות עם טקסטורות מוגדרות, עשירות ומבריקות. העוצמה הקלה של שני המכשירים, בשילוב עם בקרת טמפרטורה וזרימת אוויר מדויקת, אפשרה לי לעבוד בצורה מושלמת עם נפח הצמות, וליצור תנועות וצורות מפתיעות. הם התגלו כבעלי ברית אמיתיים בביטוי הרעיון היצירתי מאחורי הכל".

 

ראו  את המדריך המלא כיצד להשיג את מראות השיער באמצעות טכנולוגיית Dyson.

 

 

 







 

 

 

Dyson Corrale™ מחליק השיער המקצועי

מחליק השיער Dyson Corrale™ המופעל על ידי גישה בלתי פוסקת למחקר, ניסויים ובדיקות, יחד עם הרצון להנדס מחדש ולשפר כל הזמן טכנולוגיה מקצועית, דייסון חשפה את מחליק השיער Dyson Corrale™ - המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות המאפשר עיצוב שיער עם מחצית מהנזק.

מחליק השיער היחיד עם פלטות גמישות, מחליק Dyson Corrale™ כולל טכנולוגיית פלטות מיקרו-צירים חלוצית, המתגמשת לעיצוב ולאיסוף שיער, מפעילה חום אחיד על כל קווצות השיער בכל מעבר ושומרת על התאמה מושלמת, מה שמאפשר את אותם סגנונות רצויים שיושגו מהר יותר. מתאים לכל סוגי השיער ומספק ביצועים מקצועיים, כלי עיצוב ייחודי זה כולל סוללת ליתיום-יון בת 4 תאים, המספקת את הביצועים התרמיים של מחליק חוטי אך ללא חוטים, ומאפשרת למקצועני השיער לעצב בכל מקום ובכל זמן. טכנולוגיית סוללה מובילה זו מציעה זמן פעולה של עד 30 דקות וניתנת לטעינה מלאה תוך 70 דקות בלבד.

מחליק השיער Dyson Corrale™ מציע גמישות סטיילינג אולטימטיבית לצילומים ללא הפרעה בחיבור למקור חשמל. ניתן להשיג סגנונות בפחות זמן עם מכשיר שתוכנן לביצוע בסביבות מקצועיות דינמיות.

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

תערוכה חדשה נפתחת בגלריית רמת אביב: "מעבר לקשת"