המותג הבינלאומי KENWOOD (קנווד) משיק מעבד מזון קומפקטי: MULTIPRO GO - לחיתוך מהיר ומדויק, הוא גם: קוצץ, פורס, מגרד, ובעל קיבולת גדולה מתאים גם כמתנה לראש השנה ולחגים מעוצב בסגנון אלגנטי-מודרני

 


בוקר טוב,












המותג הבינלאומי KENWOOD (קנווד)

משיק מעבד מזון קומפקטי:  

 

MULTIPRO GO -  לחיתוך מהיר ומדויק,

הוא גם: קוצץ, פורס, מגרד, ובעל קיבולת גדולה

 

מתאים גם כמתנה לראש השנה ולחגים

מעוצב בסגנון אלגנטי-מודרני

 

 

חברת ברימאג יבואנית, משווקת ומפיצה של  מותגי החשמל לבית ולמטבח, משיקה לקראת ראש השנה וחגי תשרי מעבד מזון חדשני  קומפקטי ואיכותי של המותג הבינלאומי KENWOOD  (קנווד).

 

מעבד המזון החדש: MULLIPRO GO  אולטרא קומפקטי, שוקל פחות מ – 2 ק"ג, בעל קיבולת גדולה. מעבד מזון חדשני מקל על הכנת הארוחות בבית, עם הספק 650 וואט לעיבוד כל סוגי המזון, בעל פריסה וחיתוך מדויק, קוצץ, פורס, ומגרר, כמו כן לש,  ומערבב כל מזון. אפשרות ל EXPRESS SERVE 360  הגשה מהירה /פריסה/גירוש לתוך צלחת /תבנית או קערה.

 

המעבד החדש מכיל קערת פלסטיק בנפח של 1.3 ליטר מיועד לקיבולת עבודה עם מוצרים יבשים וגם נוזלים. המכשיר כולל:  דיסק לחיתוך, 2 מהירויות לחיצה, להב מפלדת אל חלד חדים ועמידים, ניתן לשטיפה במדיח הכלים, נעילת בטחון.

 

המעבד מזון החדש של קנווד, אינו תופס מקום עבודה על השיש בגלל גודלו הקומפקטי, הוא מעוצב בסגנון אלגנטי-מודרני וניתן להשיג אותו בשני גוונים: אפור וכתום. מתאים גם כמתנה לראש השנה ולחגים.

 

מחיר מומלץ לצרכן:399 ₪.

 

ניתן להשיג ברשתות החשמל והשיווק ברחבי הארץ

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

תערוכה חדשה נפתחת בגלריית רמת אביב: "מעבר לקשת"