הצגות שבת לכל המשפחה במהלך חודש מאי בחוצות המפרץ הצגות מרתקות, מצחיקות, וחינוכיות כניסה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום

 


ערב טוב,









הצגות שבת לכל המשפחה

במהלך חודש מאי בחוצות המפרץ

 

הצגות מרתקות, מצחיקות, וחינוכיות

כניסה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום

 

מתחם הקניות והבילוי חוצות המפרץ OUTLET, ייערוך מידי שבת במהלך חודש מאי מגוון הצגות חינוכיות, מרתקות ומצחיקות, לכל המשפחה. הפעילות מתקיימת מידי שבת בשעה  12.00 – לקהלה רחב, ללא תשלום. בין ההצגות:

 

בשבת ה 04.05.24 "תום מדליה וחברים" – הצגה על חברות ופירגון הדדי. בכל שנה מתקיים מרוץ שנתי, תום נחוש שוב לזכות במקום הראשון ויש לו מקום בקיר לעוד מדליה. יום לפני המרוץ החשוב נודע לו שיש שביתה בגן, אולי זה זמן טוב להתאמן או לשחק עם חברים בגינה, מה יבחר תום? הצטרפו אליו למסע מסקרן.

 

ביום שבת ה 11.05.24 "שמלת השבת שלי" -  סיפורה על ילדה קטנה שרצתה לצאת לטיול לפני ארוחת השבת, הילדה עוזרת בזמן הזה לאיש זקן ואז שמלתה מוכתבת.. האם היא תגיע לארוחת החג עם שמלה נקייה?

 

ביום שבת ה 18.05.24 "חלומו של מר בריא" הצגה ססגונית ומרהיבה של תיאטרון ברישניקוב, המספרת על מר בריא חולם על כך שכל הילדים בעולם יהיו בריאים ומאושרים, אך החיידקים הרעים מנסים להשתלט על העולם והילד היחיד שיכול הציל את המצב זה דני ליכלוכני, שלא שוטף ידיים ואוכל המון ממתקים! האם דני יצליח להשתנות ? להפוך לילד בריא ולהציל את העולם?

ביום שבת ה 25.05.24 הפעלה מדליקה  לילדים:  "המופע של גיבורפי" – גיבורפי יוצא למשימה ומגשים כל חלום לילדים המשלב גם קסמים ואפקטים מעולמם של גיבורי העל  .

 

הכניסה חופשית – ללא תשלום


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי