משיקים את שעון הקיץ: בכירי מותג היוקרה JACK KUBA חושפים את הטרנדים של בגדי הים לקיץ 2024

 


אחר הצהריים טובים,









משיקים את  שעון הקיץ:

 

בכירי מותג היוקרה JACK KUBA חושפים

את הטרנדים של בגדי הים לקיץ 2024

 

שעון קיץ 2024 בישראל נכנס לתוקפו בין יום חמישי האחרון לשישי ובשעה 02:00 זזו מחוגי השעון שעה אחת קדימה ובשרו את בואה של העונה החמה.

 

בכירי מותג היוקרה JACK KUBA: ויקו, ג'ני ופרלה ערכו בחמישי האחרון (28.3) אירוע חגיגי לרגל חשיפה ראשונה בישראל של הטרנדים המובילים בקולקציית בגדי הים ובגדי החוף לקיץ 2024.

 

האירוע נערך בסניף הדגל של המותג בקניון עופר רמת אביב  אליו הוזמנו כ 60 אורחים, בניהם אנשי עסקים, אושיות אופנה וכוכבי רשת שנהנו מקוקטייל בסגנון צרפתי, חשיפה של הטרנדים בהנחייתה של הסטייליסטית הילה רביבו, שסקרה את כל הדגמים המובילים בעולם בגדי הים, הטכנולוגיות המתקדמות, הבדים, הגזרות, הצבעים וכל מה שחם לשנת 2024

 

את האירוע פתחה ג'ני ואמרה: "אנו נמצאים במציאות כואבת, מתסכלת. מצד אחד בא לצעוק לעולם שיעצור הכל עד שכל החטופים ישובו בשלום, ומצד שני מנסים לחזור לשגרה כדי לשמור על השפיות, ליצור ולהניע את הכלכלה. בשנה האחרונה הרחבנו את תמהיל המוצרים ונכנסנו לתחומים חדשים, כמו:  פריטי לבוש טרנדיים, תכשיטים, נעליים, תיקים ובקרוב תושק קולקציית ESSENCE- בשמים לבית ולגוף. החזון שמוביל אותנו הוא שכל אישה שתיכנס לג'ק קובה תמצא פה טוטאל לוק! הכי משמח אותנו שהלבשה תחתונה הפכה לטרנד שנשאר. פריטים שיצאו מחדר השינה ומתחת לבגדים  .IN & OUT והפכו אז מחר מחליפים לשעון קיץ, כבר חם ממש בחוץ והנה הצצה ראשונה לטרנדים הכי קיציים וחמים  בבגדי ים וחוף."

 

דוד בן משה מנכ"ל עופר רמת אביב שהגיע יחד עם ליאורה עופר יו"ר מליסרון אמר: "סניף JACK KUBA בקניון נחשב לפריום ולקצ'רי של הלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים".

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

ביונסה מפרגנת למוצרי השיער של Dyson