מהעונה הקרה לחמה: איך לשמור על השיער גם בעונות המעבר? מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים לטיפוח השיער ומגלים לכן את כל הסודות שיהפכו שיער יבש ועייף לשיער בריא ומלא ברק.

 


צהרים טובים





מהעונה הקרה לחמה: איך לשמור על השיער גם בעונות המעבר?

 

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ואיתו מגיעים גם הטיולים, החתונות והמסיבות אך גם נזקי השיער מהחום, היובש והכלור. אז איך אפשר לשמור על שיער בריא ומלא ברק גם בימי הקיץ?

 

מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים לטיפוח השיער ומגלים לכן את כל הסודות שיהפכו שיער יבש ועייף לשיער בריא ומלא ברק.

 

שימוש בשמנים - אחת לשבוע, מומלץ  למרוח שמן קוקוס, רוזמרין או אבוקדו על שורשי השיער לפני חפיפת השיער. שימון הקרקפת תורם לבריאות השיער ולהארכתו.

 

קצוות מפוצלים - גזירה של קצוות מפוצלים מידי חודש-חודשיים תעניק לשיער מראה בריא, תחזק את סיב השערה ותתרום להארכת השיער.


הגנה על הקרקפת מחום קיצוני-  חום גבוה יכול להשפיע על בריאות הקרקפת ואף להפחית את הברק הטבעי של שיערך. ל- Dyson Supersonic בקרת חום חכמה המודדת את טמפרטורת האוויר מעל 40 פעמים בשנייה ומווסתת את החום של המכשיר. הדבר מסייע במניעת נזק הנגרם כתוצאה מחום קיצוני, להגנה על הברק הטבעי של שיערך

 

צביעת השיער- חשוב להגן על השיער מפני דהיית צבע. ככל שמשתמשים ביותר חום על השיער, כך הצבע דוהה באופן משמעותי יותר. הסיבה לכך היא שחום מוגבר יכול לפגוע בשכבה החיצונית של השיער, מה שמאפשר לצבע לדהות. הקפידו להשתמש במכשירים עם בקרת חום חכמה בכדי להפחית את דהיית הצבע בשיער.

 

שמפו יבש - אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא חפיפת השיער מידי יום, מומלץ לחפוף את השיער בין פעם-שלוש פעמים בשבוע. במקרה של שיער שומני ניתן להשתמש בשמפו יבש שיעניק לשיער תחושה נקייה, נפח ויסייע בעיצוב השיער.

 

מגבת רכה ונקייה- לאחר חפיפת השיער ולפני השימוש במייבש שיער, עטפי את שיערך במגבת וטפחי קלות על שיערך והמתיני כמה דקות. כך עודפי המים ייספגו לפני השימוש במייבש השיער. לאחר מס' דקות הסירי את המגבת וסרקי בעדינות את השיער, כך שלא יהיו קשרים.

 

.

 

 

 

 

 

 

שימוש נכון במרכך או מסכה לשיער - שימוש במרכך/מסכה מהווה רכיב חשוב בהפיכת השיער לרך ונעים, אך יש להיזהר מהטעות הנפוצה שהיא למרוח את המסכה על כל השיער. יש למרוח כמות מועטה רק על קצוות השיער.

 

סירוק השיער לאחר המקלחת - מומלץ להמתין מעט לאחר המקלחת עם סירוק השיער ולא להסתרק כשהשיער עדיין מאוד רטוב.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי