קבוצת BBB מגשימה חלומות לילדי עמותת Make-A-Wish

 

בוקר טוב










קבוצת BBB מגשימה חלומות

לילדי עמותת Make-A-Wish

 

 

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, בשיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish  המגשימה משאלות עבור ילדים  בגילאי 3-18 המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים, ערכה אמש (יום ג) אירוע חגיגי במסעדת BBB יגאל אלון שבתל אביב, במסגרתו חלק מרווחי מכירת המבורגרים מובילים מתפריט רשת BBB, הועברו  כתרומה לעמותה, ולמעשה סייעו לעוד צעד בדרך להגשמת משאלות הילדים.

 

במסגרת  האירוע עם בכירי העמותה ומנהלי קבוצת BBB  פתחה אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB  ואמרה: "אחד הערכים המובילים את חזון קבוצת BBB, על מותגיה השונים, שם דגש על שמחה ובטחון. שמחה ובטחון לאורחים שלנו במסעדות; ללקוחות שלנו המזמינים משלוח; לעובדים שלנו בכל התפקידים; לזכיינים שלנו; ולשותפים שלנו. אנחנו מאמינים ששמחה ובטחון, אינם מובנים מאליהם, יש לעבוד קשה על מנת להשיגם, ואף יותר מכך- יש לעבוד עוד יותר קשה על מנת לשמור עליהם ולהעניקם לנו ולכל אלה שסביבנו."

 

עוד הוסיפה בדבריה :"אנה פרנק כתבה ביומנה: "אף אחד אך פעם לא הפך לעני, כתוצאה מנתינה". כחברה ישראלית אנחנו מאמינים בסולידריות ובערבות הדדית. מושגים אלה, מתקשרים באופן ישיר לערך השמחה והביטחון, ועל מנת שלא יישארו כבועות ריקות מתוכן, אנו יוצקים לתוכן פעילויות על בסיס קבוע ושנתי".

 

דניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית העמותה אמרה: ״בתור מייסדת ומנכלית Make -A-Wish בישראל לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים.״

 

בין הנוכחים בלטו: דניס ואבי בר אהרון -  מייסדי העמותה בישראל,  דביר בנדק -  יו"ר העמותה; אהובה תורג'מן -  מנכ"לית קבוצת BBB; שרון שפירא - סמנכ"ל השיווק של הקבוצה ועוד.

 

עמותת Make-A-Wish Israel  הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם  מחלה מסכנת חיים. דניס ואבי בר אהרון הקימו יחד את הסניף הישראלי של Make-A-Wish בשנת 1996, לזכרו של דיויד ספירו, אחיה של דניס. מאז הקמתה הגשימה העמותה למעלה מ-  5,300 משאלות משנות חיים לילדים חולים.

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי