הזמר איתי לוי נבחר להוביל עונה שישית כפרזנטור של מותג האופנה לי קופר: לסתיו חורף 22/23

 


בוקר טוב,







הזמר איתי לוי נבחר להוביל עונה שישית כפרזנטור של מותג האופנה לי קופר: לסתיו חורף 22/23

 

הקמפיין בכיכובו יעלה בהשקעה של 3 מליון ש"ח

 

 

מותג האופנה לי קופר בחר, זו העונה השישית  ברציפות, בזמר המצליח  איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב לוי בקמפיין סתיו חורף 22-23 שמצטלם בימים אלו ויקדם קולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי הבית של לי קופר בשיתוף פעולה הדוק עם הזמר.  

 

הקמפיין החדש של לי קופר בכיכובו של איתי לוי יעלה  לקראת החגים ולרגל השקת הקולקצייה החדשה בתקציב הנאמד בכ – 3 מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בדיגיטל, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

 

גנית אלון סמנכ"ל השיווק של קבוצת בריל מסרה על הקמפיין: "אנו שמחים וגאים להמשיך עם איתי לעונה שישית. איתי הפך מזמן לחלק ממשפחת לי קופר והערכים שלו מתכתבים באופן מושלם עם ערכי המותג - מקצוענות, מובילות, יצירתיות והתפתחות תמידית יחד עם אישיות כובשת והמון אמפטיה ורגש. הוא  מהווה קונצנזוס ישראלי מלא סטייל, עם לוק טרנדי נגיש הפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילאים ומגזרים ומהווה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מההוויה המקומית.

 

 Lee cooper הינו מותג  אופנה בריטי, נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון  בישראל של המותג ומפעילה בארץ כ- 72 סניפים שמתוכם 46 סניפי לי קופר  בוגרים ועוד כ- 26 סניפי לי קופר קידס.

 

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יופי של יוזמה: מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב ומנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב, חונכים את מיזם "ביוטי בדרכים"

דרך חדשה להחליק את השיער Dyson מציגה את מחליק השיער Dyson Airstrait: מחליק שיער רטוב ויבש באמצעות אוויר בלבד! ללא שימוש בפלטות חמות וללא נזקי חום

Dyson מציגה את מייבש השיער החדש Dyson Supersonic r™