רשת BBB למען ילדי עמותת Make-A-Wish -E הכנסות מהמנות בתפריט קודש להגשמת חלומות של ילדים חולים

 


ערב טוב,



בילוי קולינרי עם ערך חברתי:







 

רשת BBB  למען ילדי עמותת Make-A-Wish

 

 

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, עולה בשיתוף פעולה מערכתי עם עמותת Make-A-Wish  המגשימה משאלות עבור ילדים  בגילאי 3-18 המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים.

 

במסגרת הפעילות, תקודם במסעדות הרשת Wish Dish: חלק מהכנסות המכירה של מנות מובילות מתפריט BBB, יועבר כתרומה לעמותה, ולמעשה יתרום לעוד צעד בדרך להגשמת משאלות הילדים.

 

הפעילות תקודם בכל מסעדות BBB ברחבי הארץ על גבי המסכים האלקטרוניים הממוקמים לצד השולחנות במסעדות הרשת, בפרסום בתפריטים הדיגיטליים המוגשים לאורחים, ובנכסים הדיגיטליים של BBB- ברשתות החברתיות, באתר ובאפליקציה.

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "ערך האחריות התאגידית מלווה את חזון קבוצת BBB, מנהליה ועובדיה, ולפיכך מוצאת הקבוצה חשיבות רבה בקידום שיתופי פעולה עם עמותות וגופי רווחה. מצאנו ב -  Make-A-Wish   אנשים טובים העושים לילות כימים למען הגשמת משאלות לילדים, ואנחנו נרגשים לקחת חלק בפעילות. שיתוף הפעולה משלב בין חוויה קולינרית לבין תרומה עם ערך משמעותי, ואני בטוחה כי נכונה לנו עוד דרך ארוכה עם העמותה ומנהליה."

 

דניס בר אהרון, מנכ"לית ומייסדת העמותה: "אני מתרגשת מאוד לקראת שיתוף הפעולה עם הרשת המוכרת והאהובה BBB ובטוחה שזוהי תחילה של דרך משותפת נפלאה שתימשך שנים רבות. אנחנו שמחים להתחיל בארץ את מסורת ה- Wish Dish אשר קיימת כבר שנים רבות ברחבי העולם ומחברת את הילדים לאהבתם הגדולה, המבורגרים."

 

עמותת Make-A-Wish Israel  הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם  מחלה מסכנת חיים. דניס ואבי בר אהרון הקימו יחד את הסניף הישראלי של Make-A-Wish בשנת 1996, לזכרו של דיויד ספירו, אחיה של דניס. מאז הקמתה הגשימה העמותה למעלה מ-  5,300 משאלות משנות חיים לילדים חולים. בהגשמת המשאלה, שואפת העמותה להעניק חוויה עוצמתית ומשנת חיים. חוויה המעניקה תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם. במקומות רבים בעולם, רופאים מתייחסים להגשמת משאלה כאל חלק בלתי נפרד מהטיפול התומך.

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי