לקראת פסח: אסם-נסטלה משיקה מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשרה לפסח

 


ערב טוב,


קיבלתי מנה חמה של אסם כשרה לפסח - רייס נודלס בטעם עוף לבדיקתי.


לקחתי למשרדי הקט, רעבתי בשעת הצהריים, הוספתי מים חמים, חיכיתי דקות ספורות ואכלתי. האמת, היה ממש טעים, קל להכנה וזמין .

ממליצה פשוט וטעים.





לקראת פסח: אסם-נסטלה משיקה מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשרה לפסח

 

חדש לפסח: אסם - נסטלה משיקה לראשונה מנה חמה רייס נודלס כשרה לפסח בטעם עוף במרקם חדש וייחודי, מדובר במוצר פרימיום המעניק חווית אכילה ביתית וטעימה ללא מאמץ.

בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי נפתח לטעמים ורכיבים מגוונים, וההשפעה ניכרת בהרבה קטגוריות. בעולם של מנות אישיות מהירות להכנה, אנחנו רואים את ההשפעה דרך הצמיחה שנובעת מחדשנות מוצרית המושפעת מאותם טרנדים קולינאריים כמו הטרנד האסייתי, הטרנד החריף וטעמי עולם.

הסדרה החדשה של מנה חמה רייס נודלס מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, בעלי מרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני, פרימיומי הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים (בעיקר צעירים ובני נוער), אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת.

בשנים האחרונות, סגמנט הנודלס בשוק התבשילים האישיים נמצא בגידול של 23% ואסם-נסטלה מובילה את הסגמנט עם המותג מנה חמה. ועכשיו בכשרות לפסח שמאפשרת למטיילים לאכול מנה אישית חמה וטעימה גם בדרכים ובטיולים ללא מאמץ.

לדברי אדר אלטמן מנהלת מותג מנה חמה באסם נסטלה: "מנה חמה רייס נודלס הושקה בנובמבר האחרון וכבר הפכה להיות  מוצר אהוב על הצרכנים בימות השנה. השנה, החלטנו לעשות את כל המאמצים ולהשיק תבשיל אישי נודלס כשר לפסח היחיד בשוק - מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף,  על מנת לאפשר למטיילים ליהנות מהמוצר האהוב גם במהלך החג. המוצר מהווה פתרון נוח ופשוט לטיולים השונים שניתן לעשות במהלך החג ואין לי ספק כי הצרכנים יאהבו את המוצר ויתנסו בו במהלך החג."

 

כשרות מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף : בד"צ חתם סופר

להשיג ברשתות השיווק

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המותג NINE WEST פותח סניף דגל בקניון עופר הקריון - בהשקעה של כ – 600 אלף ₪

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)