כיצד ליצור בבית תחחפושת של שלד + טיפים

 


בוקר אור,










כיצד ליצור תחפושת לפורים: שלד ביוטי

 

תחפושת שלד ביוטי היא טרנד עולמי, מדובר בתחפשות שהפכה לכוכבת במסיבות ברחבי העולם. לקראת פורים נבחרת אמני האיפור של רשת SACARA , יצרו תחפושת שלד ביוטי, שכל אחד וכל אחת יכולים לבצע בבית בכמה שלבים באמצעות קולקציית מוצרי פורים של SACARA

 

אז איך עושים את זה בבית? וגם כמה טיפים מנצחים: 

 

שלב 1: בסיס וגבות - לוק גולגולתי אמיתי מתחיל בעדשות לבנות זוהרות שאותן מכניסים לעיניים לפני תחילת האיפור. על פנים נקיות יש למרוח לחות לעמידות מקסימלית של האיפור ומייקאפ בגוון התואם לעור. בעזרת פלטת קונטור אבקה יש לבצע הצללות עדינות רק באזור המצח וצדי האף שכן את ההצללות בצדי הפנים משאירים  לשלב אחר היות ומדובר בהצללות גולגולת לא שגרתיות. את הגבות למלא בעפרון גבות  ונקבע בעזרת ג'ל שקוף לגבות.

 

שלב 2: עיניים - את העיניים נאפר בטכניקת מעושן שחור כאשר באזור השקע נבצע חימום שקע בגוון חום ובאזור גלגל העין נניח צללית שחורה מטאלית ונטשטש ביניהם. את אותה טכניקה ניצור גם בקו הריסים התחתון. את קו המים העליון והתחתון נתחום בעזרת אייליינר ג'ל שחור להדגשה מרבית של מסגרת העיניים. לסיום נדביק ריסים שלמים דרמטיים ונאחד בעזרת מסקרה. 

שלב 3: אף ופה - בעזרת צבע מים שחור נצייר אף שלדי ובאזור השפתיים נשרטט קווים עדינים לאורך ולרוחב שיהוו את המסגרת לאבנים המדמות את שיני השלד. נגזור אבנים מתוך ערכת מדבקות אבנים לפנים ונמקם כל זוג אבנים באופן סימטרי ומקביל על השפתיים בעזרת דבק שקוף לריסים ופינצטה. 

שלב 4: הצללות צדי לחיים ובית החזה - בעזרת פלטת קונטור קרם ומברשת קונסילר  ניצור הצללות שלדיות בצדי הפנים. נתחיל ביצירת קו אלכסוני שיורד באופן מעוגל כלפי מטה ולאחר מכן נעבה תוך כדי יצירת טשטוש ועומק בעזרת פלטת קונטור אבקה. נחזק את הקו בעזרת צללית שחורה בעדינות יתרה. גם באזור בית החזה ניצור הצללות ונקנח בהדבקת אבנים כסופות קטנות ובינוניות. 

 

טיפים מנצחים:

 

-         מומלץ להוסיף אבני קישוט כסופות קטנות גם באזור הרכות ובזווית הפנימית של העיניים.

-         לטוטאל לוק מושלם מומלץ ליצור בשיער מראה רטוב משוך לאחור ולצבוע אותו בעזרת מייקאפ פריימר לבן ומכחול עבה.

 

 

 

-         הסרת מסכת האיפור חשובה לא פחות מהנחתה, הצטיידו מראש במסיר איפור דו-פאזי, בחלב פנים או בתרחיץ הידרופילי המכיל שמנים צמחיים, אלה יסירו בצורה קלה יותר איפור פורימי. לקינוח, סיימו עם מים  מיסלריים עדינים שירוו את העור בלחות וירגיעו גירויים.

 

 

 

את כל המוצרי איפור והאביזרים ניתן להשיגר ברשת   SACARA

ובאתר https://www.sacara.co.il/

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המותג NINE WEST פותח סניף דגל בקניון עופר הקריון - בהשקעה של כ – 600 אלף ₪

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)