מסייעים לטבחים ולשפים של ישראל- מיה תעשיות מזון

 

בוקר אור,






מיה תעשיות מזון נרתמת לעזרת עובדי ענף המסעדנות

ומעניקה חשיפה לטבחים צעירים לרגל חגי תשרי

 

ענף המסעדנות, הכולל בתוכו אלפי טבחים צעירים, הוא אחד הענפים שנפגעו קשות בתקופת הקורונה. מסעדות רבות עמדו סגורות במשך חודשים ואלפי עובדים בענף הוצאו לחל״ת. גם בימים אלה, עדיין פעילות הענף מצומצמת בשל ההגבלות הרבות ואין ספק שהנפגעים העיקריים הם העובדים.

מתוך הכרה במצב והבנת החשיבות של קולינריה מגוונת וצעירה, יצאה חברת מיה תעשיות מזון, במהלך חדש ברשתות החברתיות שמטרתו לתת במה לטבחים צעירים. חברת מיה שמייצרת ומשווקת מאות מוצרי מזון וחומרי גלם לשימוש בשלנים פרטיים ומקצוענים כאחד, שמה דגש בשנים האחרונות על העצמת האנשים הפועלים במטבח. כחלק מאסטרטגיה זו, החליטו במיה תעשיות מזון, במקום לצאת בקמפיין חגים סטנדרטי – להפנות את המשאבים לקידום קהילת הטבחים שנפגעה בעקבות המשבר.

המהלך שעיקרו מתבצע בפייסבוק קרא לטבחים צעירים לספר את סיפורם האישי והמקצועי, החלום הקולינרי שלהם, וההתמודדות שלהם עם המצב הנוכחי. חברת מיה תעשיות מזון ומשרד הפרסום בחרו מספר טבחים מתוך הפונים ונתנה לכל אחד מהם במה בעמוד הפייסבוק של החברה, עם מתכון פרי ידיהם וחשיפה של מעל ל-500,000 גולשים רלבנטיים! והכל במימון מיה תעשיות מזון.

 

כל טבח וטבחית יצרו מתכון מקורי לכבוד חגי תשרי, תוך שימוש במוצרי מיה שאותם קיבלו במארז ענקי ומפנק. הפוסטים המקודמים של מתכוני הטבחים קיבלו אלפי לייקים ברשת החברתית, מאות שיתופים ותגובות נלהבות שקידמו את עסקיהם, פתחו להם דלתות חדשות וחשפו אותם לקהל חובבי קולינריה רלבנטי.

 

טל שגיא, מנהל השיווק והמכירות של מיה תעשיות מזון: ״חברת מיה תעשיות מזון, משווקת מאות מוצרים וחומרי גלם לבישול ולאפייה, והיא קשורה קשר הדוק לחווית היצירה הקולינרית במטבחם של מאות אלפי אנשים בישראל, במיוחד ערב חגי תשרי הקרבים. מהלך התמיכה בטבחים הצעירים מאפשר לנו, להחזיר אהבה לקהילת המטבח הישראלי. כולנו בתקווה לימים טובים יותר של מסעדות מלאות, אושר ועושר של טעמים״

 

מיה תעשיות מזון

מיה תעשיות מזון היא יצרנית, יבואנית ומשווקת של מגוון גדול של מוצרי מזון. רוב המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'... הייחוד של מוצרי מיה תעשיות מזון, הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. מיה תעשיות מזון, מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר -  כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. חברת מיה תעשיות מזון, מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.

 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תערוכת "עץ החיים"- תציג ב 14.4.2024- 27.4.2024 בגלריה על האגם ברעננה

תערוכה חדשה: "אביב מתעורר" "פרחי האביב הם חלומות החורף, שעליהם אנו מספרים בבוקר, בשבתנו ליד שולחן המלאכים" (ח'ליל ג'ובראן)

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום' התערוכה תוצג לקהל הרחב עד 15 ליולי